SUN

Ja vilka bidrag som gick vidare igår, haha , Come on and DAANS gick vidare iaf . :D
Så får vi tro att svärje vinner ändå.  Eller rättare sagt går vidare i morgon , trodde dom var givna att slippa kvala, men ack så fel, de hade dom visst ändrat på . Bara dom som sponsrar mest pengar varje år, behöver aldrig kvala. JAJA
goo Loren
btw, fan va jobbigt å äta samtidigt som man är sketenödig!
Nu ska jag ut & se om pållarna käkat upp frukosten, så dom kan dra ut på gröna gräset.
Ska även iväg & rida vid 11, hos marie  . Jävligt varmt & gött ute, men nu har ju asen börjat komma. Som getingar,flugor& annat bös . Förra året slog jag & morsan ihjäl en halvmeter lång geting. Eller om vi släppte ut den ? :D Ok kanske inte så stor men den va 3gånger så stor som en vanlig geting. Å nej de va inte en broms. Men de va säkert något annat namn på den här. Eller så hade den blivit missbildad bara . Läskiga djur! Hatar äckelkryp . Nu har jag börjat få in spindlar hemma igen, å dom är inte heller så små direkt. . haha usch! Minns när jag skulle ha hem sandra dagen efter, då hade jag fått in ett äckel. Å jag ville inte ta i den, så ställde ett glas över den. Så stod den så över natten. Djurplågare jag är, men den levde ju när sandra kom så hon fick lyft ur den. . =) Samma sak i lördags, när jag kom hem efter en underbar kväll i lidköping med Sofia&Mikaela. Så satte jag mig på toa här hemma hos mor&far. Då kom de en feting spindel o sprattla runt. Äsh tänkte jag å gick ut, skulle ta något ur kylen. Då va den där också! Efterhängsen typ, så den förtjänade också ett glas över sig ....
Kvällen i lidköping va mycket lyckad. Mycket skratt & mätta magar. Då vi vart & käka på terassen , satt där i 2 timmar. För maten va så seg & efterätten vänta vi 45 min på . Sen kom samma brud som vi beställt av & fråga om vi ville ha någon dessert eller kaffe. HAHA . JA de vi beställde kanske vi skulle kunna få , typ :p Så hade dom slarvat bort lappen ohejohå. Men tillslut fick vi den, GRATIS också. gratis är gott . PÖSS HAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0