Hotkörv

Varm dag idag, synd att man har stått inne i en varm salong bara:p Ok har hunnit vara ute några minuter iaf .
Men har ju inte hunnit ligga o pressa solexem direkt;D
Mitt öga cpa sig idag, så kan väl säga att jag klippt folket med ett öga idag. Linsen skavde som fan när jag kom till salongen, hade inge o lägga ur den i heller. Å ville inte behöva slänga den heller. Dom är ju inte så billiga direkt.  . Så fick ha i den tills lunch, några timmar alltså. Å så försöka köra bil hem. Fy helvete.. Tänkte hela tiden ' snart hemma,snart hemma . Eller ska jag stanna :p Näe men de gick ! Men ögat blev inte bättre, satan va ont de gjort å har runnit & näsan har runnit. Den är inte bra än, men får hoppas de går över. Får köra glasögona så länge.. Men lite trött blir man. :> Har dessutom ont i arsleskinkorna. Va ju o red hos M igår, å de räcker fan o sitta på hästen så får jag träningsvärk . Snacka om att man lägger av sig fort när man inte tränar. . Men men, de blir väl ändring på de också någon gång. . Hoppas veckorna går fort tills bebbefölis kommer ut, så jag slipper va så orolig heeeel tiden. Nu hade hon trampat sig igår så de blödde lite å de va ju jävla onödigt. Vill inte ha någon infektion ! Så sprayar massa medel o tvättar nu . Veterinären ska komma ut nästa vecka då stelkrampsprutan ska tas, så fölis får de i sig också, så då kanske han kan kolla på såret med om de blivit värre.
Ha mkt hästtjöt igen, ;D  Men ja de är en stor del av mitt liv !

Ha de gött.
10 min kvar tills de börjar , hejja hejja Loren.
Å  hejja hejja Greestörp, dom ligger under mot skövde med 2-1, tyvärr! Men dom vann ju mot Trollena i lördags iaf :) GÖTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0