Tjubui

Man behöver inte radera sitt liv som varit, man behöver inte radera minnen, men man kan gå vidare med sitt liv! Å man får tycka & tänka hur man vill.
Endel har lätt för att älska, endel har lättare för att hata. Men hata är ett jävligt starkt ord. Men vem säger att älska vore lättare ord, de är väl också ett starkt ord? Tycka om eller tycka illa , samma skit, det har samma betydelse, fast i annan form.
Men ja ni får gärna tycka illa om mig, eller hellre tycka om mig, det är upp till var och en.
Men va ska man tänka då, ? Vad har du gjort för fel i livet, vad har du gjort för rätt i livet? Den frågan borde alla ställa sig! Ingen är perfekt, glöm inte de! Alla gör fel & alla gör rätt, många gånger!
Så alla borde sluta hacka på andra, när man själv har tillräckligt omkring sig!
Tänk om varenda liten kotte kunde tänka så, 'jag sköter mitt & du sköter ditt', så hade världen sett annorlunda ut . Men så kommer det ju aldrig bli tyvärr.
Å bara man är nöjd med sig själv så behöver man inte bry sig så mycket om vad andra säger. Eller hur ?
Res på er & tyck att ni själva är BRAAAAAAAAAAAAAA & bort med all negativ bajs ! Man lever ju förfan bara en gång, se då till å lev & kasta inte bort livet!  LEV LEV LEV LIVET ! För ingen vet hur himlen ser ut, eller helvetet , vilket man nu hamnar i ? Eller finns något utav de, ingen som vet , ingen som vet..
Minns när jag gjorde min tattoo. Å texten är för mig, för de är typiskt mig!
Jag funderar alltid 1000 gånger kring saker & ting i efterhand, tänk om jag kunde gjort istället, då kanske de hade blivit myckeeet bättre. Tänk om jag inte gjort såååå, då kanske de blivit ännu bättre. Eller varför gjorde jag så, hade jag inte gjort sååå, så hade de inte blivit så.  Varför gjorde jag inte istället. Då KANSKE de hade blivit bättre. Men vem, VEM fan vet de. De är ingen idé att fundera annorlunda kring saker. Gjort är ju gjort, det kan man inte ändra på ! :) Men det är typiskt mig, å den skiten har jag nog ärvt av min kära far, som sitter & tänker precis likadant. Men det får man leva med!
Så skärp er nu, sluta fundera om ni ska göra så eller så i framtiden, visst man får drömma! Men glöm inte bort att leva i nuet, för det är här vi är nu!
och lev livet innan vad, ja inte vet jag, 2012 är ju redan här!

There's no good in lookin
back on yesterday
and wondering what could have happened then
Just look forward
better days are coming.


Å om det blir mer tattos, maybe baby en bajkörv på skinkan .
baii



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0