TELE2

Kan ju ta sig i rompan. Dom behöver ju inte stänga av mitt kontantkort innan de andra funkar, kunde la stängt av de efter, men de kanske inte går? ÅH, störigt. Nu kan jag ju inte göra något alls .Ska de va så jävla svårt & flytta över ett litet nummer ... Å härom dagen trodde jag min dator pajja också. Då blev jag nästan ledsen, haha. Nog för att den inte är helt 100, men den har ju ändå funkat. Men jag tänkte om jag väntar hela dagen & försöker starta den senare, så funkar den nog. Å de gjorde den, när jag då märkte att dubbelsladden till laddaren inte satt i, därför funka den inte. Smart kan man vara ibland, men inte alltid. Kanske borde bli blond? Näe så roligt ska vi inte ha. Undra vart alla blondinskämt kom ifrån.För är dom blonda så jävla blåsta egentligen ? :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0