Snor

Äckligt jävla snor. . försvinn från mig! Igår va de sjukt, är seriös, jag nyste minst 30 gånger. . Blev väl inte bättre av salongens alla dofter. Usch, hoppas det går bättre idag. Å hoppas skiten försvinner snart! Gäsp. .
Sovit hos mor&far några dagar nu. Pallar inte va själv ibland, så slipper jag åka bort & fram på kvällen till hästarna. Va inte färdig med dom förrän 8 på kvällen igår. Men slutade ju jobba ganska sent ioförsig. Men dom va ju sketna som vanligt.
Kanske de blir lika fint väder idag, de vore skönt! Morsan hade tur igår, hon fyllde ju år på den fina dagen!
Jag köpte en skottkärra till trädgården till henne & en ängel som gungade. Skottkärran va inte de lättaste att slå in i papper. Julpapper dessutom, hittade inget annat . :> Men de va ju de hon ville ha, så hon blev nog nöjd!
Å snart fyller Casillas år, i morgon är det ju ! Stackars plutt, åka till farbror doktor & få spruta på sin födelsedag, inte kul  ! Tror fan inte han gått ner i vikt heller. . får väl se .
Näe får väl inta mitt snorpapper & snora lite innan jag drar till hästarna .
bai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0