morsning

Pigg idag då ? Njae . Men tror de är mest förskylningen jag mår sämst utav, bakfyllan är inte så farlig idag.
Hade ju en väldigt trevlig kund i fredags , som var äckligt sjuk! Så antar att jag blivit smittad av den! Tog ändå en grogg när jag kom hem, men inte hjälpte de denna gång. Igår va jag hemma hos cathrine, hon bodde väldigt nice, sen gick vi till hennes kompis & drack lite. Å sen blev det skjuts till Troll. Skulle dratt till butlers, men så ångra dom sig & ville till olearys. Så där va vi 3 timmar. Sen va jag ganska död emellanåt, så fick sätta mig & vila tusen gånger. . Så jävla äckligt folk där bara! Gammal jävla gubbe kom & ville sätta sig vid mig, men som tur va satt de några killar bredvid som bad han gå. Men dom va la inte heller så stabila, så flyttade mig ganska snabbt bort. Orkar inte tjöta med jobbigt folk.. Å gamla jävla 'damer' står & fjollar sig med yngre killar är inte heller läckert att se. haha
Å någon brud som åla sig som en riktig hora mot en kille. Fattades bara en stång, eller en säng .  Så tror endel killar att dom är så fruktansvärt snygga & tror dom kan få vem dom vill, när dom ser ut som stryk egentligen. Usch!
Tur att jag är ute så sällan så jag slipper störa mig så mycket:p  Men utöver de så va de annars en jävligt trevlig kväll! Förlorade dock 100 spänn, men marika vann typ 200 . Skit och :> Ibland har man otur!
Yeey. Gött att de går bussar hem från Troll nu för tiden iaf, så ingen behöver hämta . Sov 4 timmar, sen drog jag hem till hästarna. Å sen hem & la mig. De va den helgen. Söndagen är ju snart slut med .
Ganska tomt hemma just nu, men om en vecka blir de bra igen!
baii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0