Heloo.

3 mars idag, veckorna rullar på . I torsdags hade jag nog sämsta dagen på länge. Krångel på jobbet, sen hem , då ser hästen föööööööörjävlig ut, smord i lera typ. Å kålsvart ute. Sen kom all annan jävla skit som e jobbigt. Så stod i duschen & lipa av mig ett tag. Sen åkte jag hem & la mig kl 9 & hoppades på nästa dag skulle bli bättre. Å ja den blev bättre! Men så jävla cparg man kan bli när ingenting stämmer eller funkar överhuvud taget. Småskitsaker & storaskitsaker. Så va jag ju inne med Casillas i onsdags hos vetrinären. Tog med mig morsan, för jag visste att de inte skulle va något bra svar! Å de va de väl inte heller. En ryggkota var något skummt med, samt lederna runt kotan. Där hade han svin ont när dom kände på han. Å han har ju alltid gått cpigt , så de har väl han haft sen han va liten, fast blivit värre nu då. . Hoppas behandlingen hjälper iallafall . Ska in med han 1 gång i veckan för att ge han spruta. Så får han även tabletter 2 gånger om dagen. Som han blir trött & yr utav. Men nu börjar han nog vänja sig. Så ska även klumpen gå ner 3 kg, som jag försökt länge med olika foder. Men nu fick jag något annat speciellt, så får vi se om de hjälper.  Stackars lille plutten. <3 Så skulle jag hämta ut tabletterna på apoteket på överby. Men dom hade inge hemma, inte för än dagen efter. Å gubben fråga om jag verkligen inte skulle dit dagen efter. NEJ jag bor inte här, bai bai . Bara för han ville tjäna pengar. Så åkte till Grästorp. Tror ni dom hade ? NEJ, och Nossebro, Lidköping ? NEJ . ÅÅÅÅÅÅh. Blev galen. Vänersborg fanns och på ÖVERBY i de andra jävla huset . .. Att jag inte gick in där då också, men så smart va ju inte min hjärna. Så iväg igen till överby & köpte dom dyra vackra tabletterna, som han äter som godis. Men allt för lilla grisvovven!
Här är hans nya kompis, som han fick för han va så duktig hos doktorn. 8 sprutstick & sövd 30 min . Han va gött tung & bära kan jag säga. ^^
Yeye. Annars då ? Fint ja ? Idag var jag i troll & träffa emely&jenny . Fikade lite & tjöta allmänt. Åkte även med Jenny hem till lextorp, kändes lite konstigt, har ju inte vart där borta på länge.
Men hennes mammas radhus var väldigt fint! Längtar tills jag kan flytta ifrån mitt utfrysta hus & slippa frysa. :> Men nu är det ju snart sommar, så då går det ju ann!
Noep nu ska jag dra mekk & äta med mormor&morfar som är här en sväng. Kanske gluttar en sväng på andra chansen. BAIII

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0