Brandis

'Du är väl en av dom som tänder på brandmän?' fick jag höra idag. Är jag ? Inte utav Grästorps brandmän är en sak som är säker iallafall .fyfan! haha
Är hemma hos mor&far på lunch. Ska dra tillbaka & jobba eftermiddagen om en timma. Sen är det Onsdag snart igen. Då bär det av till veterinären igen. Då gossen ska få sin andra spruta. Hade tur & fick en lite senare tid än förra veckan. Fick ju åka kvart över 8 då. Men i morgon ska jag inte vara där förrän halv 12. Så de blir nog bra! Hoppas dom inte tar den sprutan i något ben nu bara. För de va tamejfan inte lätt & hålla i han. Ville typ flyga på kääringa & bita henne förra gången. Jaja de löser sig nog!
Söndagsdagen tillbringades ju i Skövde med Marie. Hon blev 2a & 3a med sina hästar i samma klass. 1 poäng ifrån att vinna. Andra klassen blev hon 6a. Precis utanför pallen . Men riktigt bra rundor blev det iallafall ! :) Så de var kul. Åkte halv 8 & va hemma 6, så där va hela den dagen borta . Vi satt även & diskutera fölis namn. Har inte kommit fram till något än vad jag ska döpa S/H till. Men det löser sig nog det också. . :)
Helgen går så jäkla snabbt tyvärr bara! Å de gör väl denna helgen också.  Ska nog ut & supa skallen av mig, jag tror min hjärna behöver de. Sen är väl söndagen lugn . Å sen kommer trökiga måndag igen!
Näe nu ska jag sluta va negativ . Posetivt posetivt tänkande så blir allt bra!
Vi livar upp med lite banana sean . Bästa låten på skivan hitills. JA jag har hans nya skiva hemma. Å nej jag har inte köpt den själv, men har tvingats stå ut med dom underbara låtarna i några dagar nu.
haha
Någon som sett SHOO BRE ÄN ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0