Host

Host,host,host ! mm då vart man förskyld igen. Trodde jag va allergisk eftersom näsan va lite tät på dagen. Men näe sen fick jag världens basgubbröst. Å hostar som en åsna. Gäsp. Pinsamt när man får gå ifrån kunderna, vilket jag fick göra i eftermiddag. För de stack som en nål eller som någon kittlades med ett strå i halsen. haha. Annars är jag ju inte ens snuvig. Märklig förskyldning. Igår va typ otursdag kändes de som. Började med att slå i tån,sen vällte jag ut varm jävligt varm, inte skållhet, men jävligt varm mjölk på mitt lår som rann ner. Sprang till duschen i pyamasbyxor & hällde varmt vatten på mig. JA VARMT; för de jävla kallvattnet vägra ju komma. Så sprang ut i morsans garage å spruta sviiiiiiiiiiinkallt vatten. Domna av typ . Men jävlgit gött. Tur att de inte va skållhett , för då hade jag väl fått blåsor överallt. Phu. Ja va gjorde jag mer, något mer va de, men kommer inte ihåg..
Jaja torsdag idag. Å även mormors födesledag! :) Fick även lämnat in bilen, så för att va exakt så kommer jag va 13000 fattigare. haha jag älskar min saab :> Nu jävlar ska den nog fanimej gå igenom besiktningen på måndag, för nu har den blivit 'riktigt' behandlad av en riktig bildoktor ! Men kosta pengar de klart de alltid ska göra . Men de va jävligt mkt grejjer dom bytt, så egentligen är de hyffsat pris iaf. MEN dom hade jag hellre velat ha till något annat. Men näe de blir avbetalning i några månader framöver istället .... prutt. Fan va svullen mage jag har just nu, ätit massa soppa.. fast de är nog sen pizzan jag åt idag, samt massa mjölk . Gillar inte! Sitter även & kikar på identiska fyrlingarna på 5an.Dom är ganska lika , haha, shit ! Men jag stör mig på att hon klär dom likadant. Hoppas dom får välja när dom blir större iaf .


HERÅÅÅ: 23 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0