Skit

Ibland känner jag, 'va inte så glad, du får inte va så glad, skärp dig  ' Är du för glad, så kommer något ont hända igen, då kommer någon bli sjuk, hej å hå! sluta va så glad ' Men jag får fan visst va glad! Jag får väl va hur glad jag vill, varför skulle de bero på om jag är för glad, eller inte för glad ?  Åeh, hjärnan är klurig ibland! Tänker tillbaka på den jobbiga tiden, tiden är fortfarande jobbig. Men farmor lever ju fortfarande, även om de bara är ett tag kvar. Så är hon så underbart rolig & skojjar om saker & ting . Var där igår & idag en sväng, å även då har hon skrattat så där skönt:) Man får ta vara på den tid man får, så är de bara ! Så är de med hela livet !
Å om jag nu är glad, så får jag faaaaaaaaaaaaaaaaaan va de, & jag har slutat bry mig om va folk tycker & tänker. Man behöver faktiskt inte bry sig om va andra tycker, vad du vill & tycker själv, är det enda som är viktigast. De har jag lärt mig :)
Näe nu får jag runda avett, snart kommer Elvis & Sofia hem så får ut & börja packa lite hö igen.. <3
bai på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0