Skål på er

Sitter här med ett glas mjölk & får mjölkmustach. De är fina grejjer det !
Var lite seg i morse, så stallet tog lite längre tid än vad det brukar göra. Provade ett annat täcke på beauty som hon hade förra året, haha men fan va fult de såg ut, som en instoppad korv. Hon börjar bli lite runder gumman;D Så de fick bli de nyaste iallafall. Men beställde ett ännu lite större, för dom va inte så stora i storleken heller. Så nu får vi hoppas de kommer så snart som möjligt också, alltid tråkigt & vänta på grejjer..
Men men,  jag har nu betalat alla räkningar .. Alltid lika (tråkigt) underbart kul . Men skönt när det är gjort iallafall!
Denna veckan blir det ingen simning, men nästa vecka kanske någon brud vill följa med, emse? :> Så jag fick dansat lite med morsan igår istället. Denna veckan är de så mycket som ska göras ändå, så jag hinner inte riktigt..
Denna dagen går väl snabbt med, ska iväg & köpa lite grejjer strax. Sen blir det väl en sväng till mormor/morfar. Å lite senare blir de långpromenix & fika med den bästa M . Så dagen kommer nog rulla på snabbt skulle jag tro .
Får passa på att inte vara hemma, för då blir jag väl uppäten av äckel musen som springer runt & fjollar sig hemma. Äckliga djur! Men nu har jag 2 fällor hemma, så får vi se om de blir stekt mus till kvällsmat;)
BAI .
Lite gammelmusik då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0