paj

Kom nyligen hem ifrån Marie, har vart där & promenerat med doggen, samt fikat & tjötat! De va mkt trevligt, så fick vi planerat in en dag vi ska till scandinavium, de kommer bli skoj! :)
Innan de så var jag även & hämtade mina glasögon, som sitter så fint på ögonen nu .
Hade ju inga linser i , när jag åkte dit, för jag tänkte att jag skulle kunna använda dom på vägen hem .
Men optiker Yvonne sa bara' har du kört utan hit'? haha, ja då får du ta de försiktigt på vägen hem, för du kommer inte kunna placera saker så bra nu i början . MEN det är ju självklart bättre du har dom på dig än att inte ha några alls på dig. . 'ääääääääääshh, tänkte jag' . De la fan inget, har haft linser sen jag gick i 5an i skolan typ. . Hade väl glasögon i 3an.. Så de är la inget, täääänkte jag :P Men fy helvete, va illa jag mådde hela vägen hem . Kan knappt gå utan att vingla med dom , golvet känns för nära & balansen stämmer inte . . Pff, trodde de skulle kännas precis som med linserna , men så småningom kanske det gör de, när jag vant mig tillräckligt..Men kommer nog ta ett jävla tag, så kommer förmodligen trycka in linserna nu, när jag ska iväg till Emely sen . Men jag trivs i glasögonen ändå, dom känns helt ok. :)
Sitter här & käkar köttfärspaj, som var sjukt stark! Eld i munnen, men men, mjölk på de så är de fixat !
Har ju typ bara käkat gröt, semla & någon mer kaka idag, så får väl trycka i mig lite mat så man blir pigg/trött.
Kanske hinner vila en timma om jag ger pållarna lite mat nu. Så kan dom gå ute nån timma till, innan jag ska iväg.
baira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0