kyliit

Kallt , men skönt väder, för då slipper man leran. Men är ju inte allt för varmt hemma direkt , men hjärnan gillar ju frisk luft , inte sant ;D
De är dessutom måndag idag, som är den sämsta dagen som finns i veckan . Ännu sämre eftersom jag vart ledig 1 vecka, så känns de ännu mer segt att börja. Men det gick faktiskt bättre än jag trodde idag :)
Får tänka tillbaka på helgen som var också. Den var underbar. Fyfan vilka älskvärda vänner man har att skratta med! Skrattade så jag fick magknip. Bussresan till uddevalla va nog värst, haha. Å jag har nog inte ätit så jävla mkt fyllemat nångång. Men de behövde min mage :>
Kikade nyss på dom vackra bilderna jag tagit med mobilen på bussen, gudars va vackert! :)
Näe har inte tid att sitta här, skulle egentligen bara fylla på morsans mobil .
För nu blir de tillbaks att jobbaa sig!
btw , jag är bäst !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0