cg

seeeeg i skallen .Man ser ju typ ingenting ut heller. Knasdimma :>
Jobbade till 12 idag. Får svara i telefonen hemma istället, så hinner jag grejja med lite annat.
Skulle såga ved med farsan om en stund, men han va så jävla jobbig förut, så nu får han fan göra de själv!
Han har ju blitt helt crazy utav att trappa ner på sina jävla tuggumin. . Men såsmåning om kanske han blir normal igen, & slutar gäspa, & fjolla sig så man slipper bli irriterad på han!
Annars då, igår fick man ju reda på en till överaskning av emely, så himla gulliga! :) Eller överaskning, jag hade ju gissat rätt iaf, men kunde lika gärna vart fler kvadratmeter;D . Funderade hela dagen vilket som va mest troligt. .haha  yeey, grattis till dom iallafall!! Så glad för deras skull.
Samma med marie&daniel, den 28 juli ska dom ju gifta sig! Ska bli roligt,spännande att få va med. Både som frisör & brudtärna! :)
Men än är det ju ett tag kvar. Fast veckorna går ju jävligt snabbt nu . Jag & mamma satt här nyss & planerade in våran semester .
I år bestämde vi att vi jobbar omlott hela sommarn . Jag jobbar mån,tis,ons & hon tor,fre. Sen är jag ledig 7 dagar, sen jobbar jag tor,fre,mån,tis,ons. Så byts de så hela sommarn . Tror de kommer bli jävligt bra!
Hoppas min brud prickar in att fööööööööla när jag har ledigt några dagar i sträck . <3
Näe nu blir det till att blunda en sväng! TJII

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0