Blubb

Värst va ni är inne här då & blegar. Händer inte så mycket här vettii . =)
Tog in hästapållarna vid 12, farsan ringde & va orolig så min brud inte blir kall, nu när hon har bebbe i magen . Men det täcket jag köpte sist, är så jävla vattentätt. Så hon va inte de minsta blöt, även fast det regnat hela morgonen . Men jag tog in dom ändå, å tur va väl de. För satan va de började stormblåsa & regna ännu mer . Så nu är det fan översväming där nere igen , jag drunknade inte. De gick 'bara' upp till knäna. Antar att jag får ta traktorn ner i eftermiddag, då det förmodligen har stigit högre. Så är de någon som vill komma å bada, så äre också lugnt ! 10 spänn per dopp . ;D
Yeye, nu har bruden gått 163 dagar.. Dagarna rullar på, & de hoppas jag dom kommer göra ända tills de är dags, så nu får hon fan knipa igen länge till, nu när de gått såpass här bra. Annars jävlar !
Hap . Näe nu hamna jag ju här & skrev de här på typ 20 min ? hhaaha. Jag skulle ju träna, så blir att göra de nu.
HAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0