Trött

Som en gnu . Shit, å vad har jag gjort? Gäsp!
Snart är det iallafall helg igen, på lördag ska vi hem till kussan & spela in lite musik igen . Trevlig trevligt, blir ju inte så ofta man ses nu för tiden, så varje tillfälle är skoj!
Resten av helgen ska jag sova bort känns de som, å de kan man väl få göra ibland:)
Laddade ner 4 serier igår, som jag inte hunnit kolla på, så idag har jag börjat med säsong 9 på one tree hill, gillas mycket!
Annars då? FIIIIIIIIINT ! Om 2 veckor äre scandinavium, ska väl inte köpa något speciellt, kanske någon söt liten grimma till fölis, som kan komma till användning. Annars ska vi ju in & kolla på hopp & dressyr tävling också. Kommer bli nice. Hep de här tog ju 7 år att skriva, godnatt säger vi .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0