På torsdags

På torsdags ät de ärtsoppa på lördag äre fest. Så ja KALAS idag för brorsan!
Mammsen gjorde smörgåståtaaaa i morse & jag gjorde vanlig tårta. Som fortfarande håller på att bakas i ugnen.
Har inte heller slagit in presenterna till broder än, hade ju glömt lite grejjer på salongen. Så får väl dra dit & hämta dom också. Gäsp . Fick dessutom visa legg för trisslotter idag, helluuu kärring. ..
Melodifestivalen idag också, så jävla rötet program, men hamnar la framför tv ändå & tittar på skiten .
Å
I morgon blir de hökörning hos Marie, så då kanske min totto slutar hosta när jag får lite bättre hö, förhoppningsvis.
Synd att helgen går så fort. Men nästa vecka jag mån,tis,ons,tors , sen drar vi till gbg på fredag & göttar oss helee dagen. Kanske jag har tur & vinner en häst ? haha :) dream on  .
FU , Nu piper tårtan. BAi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0