FettoD

Semledagen idag, blir det någon semla då tro ? Vetefan om jag orkar gå köpa. Har ju bara ätit 5 stycken i år än så länge. Kanske räcker så? Jävligt skönt väder idag är det iallafall! Fick plocka av ett täcke på hästegömman, så blev de skönare. Dom fick även börja käka sitt nya gooooooda hö igår, så dom är väldigt nöjda nu !
Näe nu blir det snart att åka tillbaka & jobba igen . Jobbar även i morgon & på torsdag, sen är jag ledig fredag som sagt då de blir att åka & kolla på vackra hästar :) Sen lördag blir det kalas, å söndag hoppas jag blir lugn . Så man hinner vila liiiiite! Sandra kommer ju även hem i helgen, den gottegrisen har väl gått & blivit svart nu i värmen antar jag :) Får se om jag hinner träffa henne. Annars får det bli nästa vecka! .
Å vet ni vad som är det bästaste, jag kan andas lätt som en plätt, på riktigt! Å jag är så jävla lyckligt glad! Fetingsmile
jc v
en gammel låt till då

hepp o höpp, pelle .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0