190

190 dagar har min gumma gått idag! <3 'Bara' 5 månader kvar, tills trollfölis kommer ut! Längtar som en tok!
Finns det något sötare med ostadiga små ben?
någon mer som längtar efter VÅR/SOMMAR ? När man slipper palta på sig hur mycket kläder som helst, men allt har sin tid !
Är ju ledig idag, så har tagit morgonen ganska lugn . Har stressat för mycket de sista, å de har inte kännts bra. Man vill ju gärna kunna stå på benen utan att vingla så fort man tar ett steg! Men det ska de bli ändring på nu, stress är inge bra. Jag tänker för mycket' gör de nu, så slipper du de sen, gör de o de o de också, så slipper du de sen. Men SEEEN är man helt slut ! En sak i taget nu hörru !
Bai på er . Ska dra lägga mig & vila, sen ska jag vila i en bil till skara med bästa M! Hare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0