pringles

pringels har rullat ner i magen, så nu är den mätt. Å onder så blir la att lägga sig & vila snart en stund innan jag drar & nattar hästarna . Ett jävla sketväder de ska vara då, kaaaaaaaaaaaan det inte bli varm vår nu. Å typ tassa på i väldig fart till JULI . Längtar som en tok efter lillplutt! Å i juli blir det ju även bröllop. Klänningarna kom i fredags. Har inte vart & hämtat den hos Marie än, & inte sett den. Men färgen skulle tydligen va mycket grönare än vad dom trodde, men de blir säkert bra ändå :) Mycket som händer. Ska ju även flytta till farmors hus. De heter fortfarande farmors hus, å de kommer de nog göra bra länge. Blir alltid' ska vi gå in till farmors ,farmors hus, inne hos farmor. Tiden går & nu är det väl snart en måndad sen begravningen var. Men hon har de bra där uppe i himlen, hon borde haft många soldagar nu iallafall, så som de har regnar här nere :) Men jag hoppas hon uppskattar att vi flyttar in där. MEn hua, så mycket saker hon har. Kommer ju ta lång tid innan det mesta är ute. Förhoppnings vis är de klart innan slutet på juni , för då försvinner detta kalla svinhus .. Näe men nu funkar de ju, har endast tjocktröja o pjamasbralls, å ja fryser ej . HEJJA :>
Har kikat lite vampire diaries nyss, dreglat lite smått sådär som vanligt. huhu,  har även kommit in i greys anatomy igen, å ja de e fortfarande grymt bra serie. Sen skulle jag ju börja se alcatras, stavning ? A men de har jag inte hunnit än. Men den finns ju i programbibloteket i tv, så bara att kika när jag hinner.. YES . nu blev de lite för mkt tjöt. Ska lägga mig & kika på lite eurovision låtar nu i 1an.
BAIIIIIIIIIII

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0