Morning,middag

GÄSP . Känns som jag inte får någonting gjort idag.. Har iof vart i lidköping & köpt lite grejjer på granngården . Sen vilat lite. Å nu upptäcker jag att de regnar.. Jag som skulle göra hagen klar.. Men de är la bara ge sig ut & se glad ut. Något ska man ju göra.. haha :> Funderar även på att dra till ica & se om mitt paket från hööks har kommit. Vill typ ha grejjeraa o se om dom va fina . Paketet var skickat för 2 dagar sen, så de borde ju va framme . Men ingen som skickat något. :p Behöver la ändå ner till Gräs & köpa vitlöksbröd, för dee e jag sugen på, så får jag la slänga ihop någon körvsallad med spalaghetti . Gäsp.. ÄR gött sugen på rida också.. Hoppskutta & träna dressyr.. Saknar det mycket !  Om de kommer ut en levande fölis ur beautys mage är jag mycket GLAD! Sen efter de får vi se va som händer :)
Hepp höpp.
Gillade inte  maggio i början.
Men nu är hon bra bra bra ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0