Hellu

Va äre för dag. . Tisdag. Veckorna rullar på. Å idag är det förhoppningsvis bara 76 dagar kvar tills min efterlängtade fölbebbe tittar ut! Hoppas sista tiden går fort nu, men hon/han får gärna stanna där tills tiden är ute, så den blir färdig bakad riktigt. Längtar ! :) Har kommit på 2 stycken namn. Så får vi se om något utav det passar.
För en stund sedan, snöade det, nu är det sol igen. MAJ , då kanske det blir riktig vår? :>
I morgon är jag ledig, å då blir det väl att fortsätta med hagen jag började & göra i söndags. Ska väl även hinna med en ridtur hos marie. Den stackarn fick ju varmt te över sina ben/fötter. Så hon har gått med svullen fot & äckligt stora vätske blåsor. . I fredags red vi ut. Då fick hon rida barbacka & endast raggsockor. haha :) Söndagen skulle hon ju tävlat, men eftersom inte fossen gick i någon sko, blev det ingenting.
Denna helgen blir det väl att följa med kussan till Alingsås, där hon ska tävla båda hästarna .
Fullt upp jämt, å de är skönt, som fan !
Sitter även nu o kikar på breiviks rättegång lite, nu kom jag nog in i när de va lunchpause, så har bara hört lite som dom talat om . Jag säger bara sjuk person, inget friskt där inne i huvudet inte . Tycker så synd om alla anhöriga som behöver sitta där & se på den fule jäveln! Han vill ju sitta i fängelse, men släpp ut han istället. Så får vi se hur många dagar han lever. I ett fängelse får dom väl ingen pina ? .
AAA. HEJ
Denna skicka brorsan i morse till mig .. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0