Gokväll

ligger & blegar på greys anatomy & slaffsar i mig kakor. Tur att jag har någon bredvid mig som äter upp allt på beskvin förutom bottnen på den:D Resten kvittar ju, bara äckligt !
Inge särskilt bra på tv idag, så får bli ett avsnitt till tror jag. Är ju ledig i morgon, så behöver ju inte gå lägga mig så tidigt, men blir ändå så jävla trött.. Inte så konstigt när man är igång hela dagen lång . Så är de väl för alla, om man nu inte har världens överenergi, men den tycker jag att jag aldrig har nu för tiden;P eller så har jag den jämt, för jag är ju aldrig still ? haha. .    YEY men på dagen ska man inte va still, då ska de va fullt upp. Å natten ska man sova, såå äre bara vettöö .
I morgon blir det att försöka göra klart den nya hagen till hästarna. Får nog försöka mig på att slå ner stolparna, istället för att trycka ner dom med traktorn .Är ju så jäkla mjukt i backen, så blir ju bara massa äckliga spööör i backen annars. Har även inhandlat massa ringsolators & ny tråd, så de är ju bara köra på tills de är klart.
Tyckte de ryktades om lite regn även i morgon, men idag blev de ju bara några droppar . . .Förväntade ju mig att de skulle regna mer så hästapollarna hade ju regntäckena på sig. Men men bättre ifall de skulle kommit.

Ha nu va de väl sluttjötat för idag..
btw , Marie kom in med min klänning idag. Å den va mycket grönare än va vi trodde ja, , o lite grönare än på den här bilden jag tog också. Men jävligt fin var den iallafall. SÅ jag är helnöjd! Dock behöver den nog kanske sys upp lite längst ner. Jag klarar nog inte att gå i huuur höga klackar som helst, så att jag inte trampar på den . .Men de löser sig nog! :)






bai


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0