Freiiiiiidag

Trevlig helg sup & svälj . Jag ska nog supa på mjölk idag & käka lite pannapytt . Sen somnar jag säkert som vanligt...Kanske klarar hålla ut hela lets dance. :)
Annars har la dagen vart lagom trökig, med regnrusk hela hela dagen! Stackars tottos, som ville jättegäääärna komma in ikväll :) Fast de går la ingen nöd på dom, som får mat 5 gånger om dagen & dom var inte ens blöta under täcket när dom kom in, eller jo den lilla hade väl några streck, men min brud va helt torr under. Sen hade jag haft tid & vart hemma så hade jag väl kanske tagit in dom tidigare, de brukar jag göra annars. Men dom skiter ju hela tiden, så de bästa är ju om dom kan gå ute så mycket som möjligt :) Men nu är de helg, så är de likadant i morgon, så får dom allt tassa in .
I morgon ska jag ner till grästorp & fika med mina troll , ett troll fyller år snart :> Sen på eftermiddagen ska jag gå på fotboll med min älskade morfar & heja heja hejaaaa påååå! Hoppas dom vinner i morgon nu då!
Sen söndag tillbringas väl på tävling med kusinen, som vanligt är de regn när jag ska med henne.. haha jaja god helg på er.

bai



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0