April

april din dumma jävla ynkliga sill. Näe :> Fick ni lurat många igår ?
De fick jag, som alltid. Men inte emely direkt, hade tydligen dragit samma i flera år, så får väl komma på något bättre till nästa år då . haha ;> !
Sist jag skrev va de ju begravningsdagen, å den gick bra! Skönt att den var avklarad, farmor fick massor massor med blommor! Å jag hade bra stöd med mig!
Jobbigt & träffa massa folk, som man knappt känner & aldrig sett förut. Men men de fick ju gå också!
De va de. .
Helgen tillbringades hemma & borta. På lördagen blev de promenix med mikaela & doggen. Samt MASSA med fika, fan va mätt jag var efter de! Å väl påväg hem, så skickade min kusin sms & fråga om jag ville med till Ldkp & kolla hästhoppning . Hennes tränare skulle tävla. 1,30 & 1,40 klass. Hon va nolla i båda klasserna & vann första. Så de va mycket trevligt! Så jäkla höga hinder, när jag gick runt där bland alla hinder, så blev man nästan lite skrajj. Hehe . Men de hade allt vart sköj & få hoppträna lite igen, va ju något som jag älskade när jag var mindre. Mycket mer än dressyr. Men min kära tokiga pålle förstörde lite av min känsla för hoppning, kan man säga. haha . Jag hann ju knappt aldrig se hinderna förrän hon va över & stuckit åt helvete. haha :> Jaja, de får bli senare igen. En sak i sänder.
exakt 3 månader kvar tills mitt pluttiga föl kommer ut. Så nu får jag fundera mycket på namn. ;P
Tillbaka till helgen...när jag kom hem därifrån ldkp, så stack vi till mormor&morfar & käka kvällsmat. Å söndagen tillbringades på kalas & pizzakväll med dom bästa. . säger de igen. MÅSTE helgen gå så fort..
Men denna veckan blir ju nice. Fredag,lördag,söndag,måndag ledigt ! :)
bAI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0