äckliga

äckliga fitt kuk jävels skap försvinn ur allas liv, snälla?! Försvinn..
Jag sa till M , snart åker man dit själv, för nu är de fan 3e personen i släkten på så här kort tid. . Öppna brevlådan förut, ett brev, ha va är de då. Jo brev om kallelse, jag vet att alla får de & att de är jättebra att dom skickar. Men nu?, jag orkar inte läsa mer om skiten, jag orkar inte höra mer just nuuuu!
I morgon är inte heller någon rolig dag, ska man gå runt & vänta & vänta & vänta & samtidigt jobba. Men man kan ju inte göra mer än att hoppas & att gud är snäll, men de är du väl ? .


Tur jag har världens bästa sällskap här bakom mig i soffan. Min fina Casillas, underbara hund! Tacka fan för att han finns. Världens bästa :D Å igår behövde jag inte fundera över att byta namn på han heller. Han rädda ju faktiskt 2 straffar, så han förtjänade iaf 2 hundben,. Men dom har han inte fått än :p
Synd bara att dom andra nervspelarna inte kunde skjuta in mål!! Så bajsen musen vann tyvärr iaf, så de va ju mindre roligt när man försökt hålla uppe ögona hela matchen . haha. Så kan de gå!

Baibai.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0