Måndag igen

gäsp. Vart tog helgen vägen ? Men inte skonstigt, jag & älsk har grejjat hela helgen . Satt upp hagpinnar & igår tog vi bort taggtråd i 6 timmar(Vantarna va helt söndertrasade :D) Sen börja vi sätta vanlig eltråd runt hagen, har en kvar. Idag ska jag hämta målefärg, kanske hinner måla lite. Å i morgon kommer snickarn för att sätta in fönsterna & grejja klart boxarna, så nu tar de fan på´t ! OCH Nu äntligen kan mina fågelungar flyga, så nu kanske det är dags att ta bort allt bajs dom har lagt i en hög. haha :> Nu får dom faktiskt flyga till något varmare land !

baaaaaaaaaaaai







snart får plöttan komma hem. Farsan har ju inte ens sett hästen irl & i december har jag fan haft henne i ett år;D Så jag visade han bilden längst ner för någon dag sen, å han bara' va rooolig hon ser ut, som en giraff. å ja halsen ser jävligt lång ut på dom 2 sista bilderna. :> Men giraff va la lite o ta i! haha










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0