Grubbelina

Finns de något värre än att vara nervös ? Paah, gillar inte den känslan. Oftast blir jag helt skev & måste skita 100 gånger. hahah :> Men som jag säger varje gång, det kan ju inte bli värre än vad det redan är ! Går ju inte ens att rida på hästeeepluttan . Men förhoppningsvis OM jag åker in idag med henne, så hoppas jag att lillbollen sitter kvar ..Skulle ringa dom på eftermiddagen, å när fan är eftermiddagen ? :) Börjar den efter klockan 12,1 eller 2 ? Humm . Får väl dra ut på de till halv 3 då. Såg nämligen att en buss gick halv 4 från Trollhättan också. Som Emely kanske kan ta isåfall. Alltid bra med lite hjälp, när man ska lasta in & ur, samt om man behöver hjälp med annat . :)
Jaja de blir som det blir!
Snickarn fick in fönsterna igår iallafall, så nu jädrar är de vackert ;D Behövs dock måla lite igen, men det får bli till helgen, hinner ju inte idag. Sen vore de ju uppskattat med lite sol också, så de kan torka upp lite runt om .
Ska ta några bilder snart, så ni får se på fängelset, som snickarn tyckte de kändes som igår;D Men jag förstår, inne i en box & grejja med stålfönster med galler för.
Näep nu ska jag spela lite blitz, försöka klå mamma :>
baui

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0