Bläe

Kallsvettas o stressat sönder idag. Njae, gick upp 10 ioförsig. :) Men sen skulle jag kolla allt jag skulle ha från Harald Nyborg. Hur mkt de kosta osv . Sen åkte jag dit. JAG hittade ALLT :D JAG ! haha. Inte så svårt när man hade katalog med sig, men ändå . Oturen va att de elskåpet jag skulle ha var slut. Kom förmodligen in i morgon ? Men kul, å åka igen.. Nej ! Får väl ringa innan så man vet att det finns iallafall! Annars fick jag med mig alla lysrör, utelampor & väggkontakter osv. Så det var gött ! Ut ur butiken kom jag med packad vagn & tänkte de här går ju bra :)
Men så skulle jag inte tänkt. Min smarta hjärna såg inte att det fanns en dörr att gå ut igenom.. Host,  så jag gick ju emot dubbel svängdörrarna, som snurra runt ganska fort . Jag kom in i skiten, men kom inte så mkt längre, för lysrörsjävlarna ramla av vagnen, å stå där mitt i, fan dörrarna snurra ju runt som fan & klämde till sakerna ibland, men så stanna den längst ut lite. Så kom de en jävla dam, som bara 'nuuuu blir du nog klämd?' aaaah typ halvskratta jag medans jag försökte plocka upp lysrören, vafan tror ni hon gör då, hon bara går rätt fram, & skiter i mig, hon kunde väl hjälpt mig då .. as! Finns de inge vettigt folk som kan va hjälpsamma eller ? Shit.
Tillslut kom jag ur dörrarna, haha skämdes som aset iallafall. Bilen stod hyffsat nära, men ändå skulle de börja glida på vagnen igen, så fick gå som en myra.  Tömmen upp!  Jag är hemma nu .
Klämd, tur doggen va i bilen iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0