TJOHOO!

Jag e ett skakande asplöv idag...haha inte så bakis, men ont i magen & skallen är ond idag. Men är nog mest nervös för att hästarna kommer hem idag. Ska hämta min brötta om en timma. Så får vi se hur de går.. haha , hon blir tvungen att stå själv någon timma här hemma. Men det ska hon väl klara, det gör hon ju där borta ibland också. Men tänkte hon får stå inne & käka medans vi åker & kollar quarterdamen. Så kommer mammas kusin med den efter jag suttit lite på den . :p Hur ska detta gå. Kommer dom bita & sparka varandra tro ? ...blääe förhoppningsvis tycker dom om varandra .Tur dom inte har bakskor på iallafall :)
häpp .
btw igår va jag hemma hos Jenny & firade hennes födelsedag(som är idag), vi käkade gott hela kvällen & drack samt spela spel . Väldigt trevligt ! :)
baaauui

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0