Titta

Ja titta dig i spegeln & fråga vem fan är du? Sen kan du ju skriva de till mig här sen :)
Trist väder idag, tyckte bättre om gårdagen, 0grader på morgonen vid 7 när jag gick till hästarna. FRISK luft :) Dock hade ju vattnet frusit. Jag hade haft slangen där nere vid stallet i 2 dagar, så frös de haha. Men det kommer det ju göra ändå igen,  så jag kommer bli gött stark av att bära hinkar hela vintern . heh. Lite jobbigt när man inte har varmvatten i slangen där heller, för man får ju ändå bära varmvatten & tvätta av supercpleriga benen :) Igår va nog första dagen som beauty inte hade stora kockler under magen . Men nu har det ju regnat igen, så lika leriga idag säkert. Ikväll kommer vetrinären hit, dom skulle tydligen operera en ko här som va dålig. Dom har börjat få något virus igen, kommer alltid nu runt hösten. Så kan dom bara dö helt plötsligt. Sjukt att dom inte kommer på något vaccin åt dom ? . Jaja, iaf när dom ändå kommer hit så tänkte jag dom kunde få vaccinera hästarna för den årliga hästinfluensan, så är det gjort..Hoppas dom inte kommer för tidigt bara så jag hinner hem o tvätta av dom.
Tror även lysell skulle komma & fixa håret i eftermiddag, nice då blire lite tjöt med henne :) Sen är dagen slut .
Måndag är alltid den sämsta dagen tycker jag, å söndagen kan va jobbig också, ångest hela dagen , nästan :p
Men igår va de ju gött väder så dagen va helt ok, & på kvällen drog vi till brorsan & kolla film & käka pizza . Fast Five blev det, har nog bara sett 2 stycken innan. Men denna va skitbra! :) Happ hepp hopp, ner & luncha djuren.
baii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0