Lördagmorgon

Vart vaken 1 1/2 timme ungefär. Vädret är tråkigt! Kunde de inte vart lika kallt som igår , fruset & fint! Men nädå, de ska bara va regnväder & massa plussgrader. Kom igen guud lagom minusgrader tack!
Ska nog gå lägga mig en stund igen söva, känner mig trötter idag:)
Gjorde ju inget speciellt mer än idol & pizza igår. Igår va idol mkt bättre än förra veckan. Men jag tycker fortfarande Emil åkte ut igår, men jag tyckte han va bättre än Linnie & Olle, men inte tillräckligt bra för att va kvar i tävlingen heller. Klart sämst tyckte jag Linnie var, hallå va ser jurryn i henne fortfarande? Hon var ju kass igår, sjöng falskt. Å hennes börliga röst är inge roligt att lyssna på. Skulle inte kunna tänka mig att köpa en skiva med henne. De går bra så länge hon inte tar i, tyvärr.
Jaja igår var iallafall Robin & Molly helt klart bäst, Robin har vart lite för mkt dom andra gångerna, men igår va han alldeles lagom, skitgrymm! Molly var jävligt grymm också, jag tror inte folk förstår hur svårt det är att sjunga som hon gör, så jävla stor & stark röst, & inte sjunga falskt?! Skitbra.  Sen tyckte jag Amandornas låtval va inge vidare, men dom sjöng dom bra, men kunde vart bättre.
Sen André , grymmt gjort av att sjunga när man har magsjuka, eller vad han nu hade? Han gjorde låten ok, men jag kan inte hjälpat, jag tycker han är bra i reggeastilen, men när de blir andra låtar, så blir hans röst lite bebisaktig, men många verkar ju tycka om han då också.  YEEY & Olle kom ju aldrig till skott igår, vafan man kan inte stå & sjunga beat it sådär klent & slätstruket, TA IIIIIIIIIIIIIIIIIII DÅ satt jag & sa hela jävla tiden, i refrängen ska de ju bli en höjning iallafall & ösa skiten ur dom med lite hårt uttryck. Men näe, de hände ju inget! Gäspig blev man.
Moa va ju bättre än förra gången iallafall, hon är duktig, hennes egna låt slår ju allt egentligen. SÅ synd att hon inte får göra den nu. haha :>
jaja så tyckte jag iallafall.
HARE GÖTT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0