Fredagsmys

utan älskipälski.
Slutade lite tidigare igår, så åkte iväg & hämta doggen från dagiset, som blev glad att få komma hem tidigare :)
Sen hem & busa en stund, & ta in hästarna & grejjsa. Casillas fick va med hela tiden igår, och han skällde nog faktiskt endast 10 gånger. haha :) Inte lätt & va liten plutthund mot stora starka heeeestar ;D Men de går framåt!
När de va klart va de bara bege sig in & invänta morsan, som skulle köpa med pizza hem. GÖTT som faen!
Sen när magen va tjock va de bara landa i soffan(på golvet för mig & min rygg) & dega framför idol. Men jag säger då, fifan va världelösa dom flesta va igår. De va väl endast Amandorna som va bra. Sheet, uggla har ju ett radioprogram på fredagar på eftermiddagarna. Där sa han att idoljurryn var så hård förra veckan när dom sa att man måste sätta texterna, man får inte missa! Men de kan ju alla göra , sa uggla. Men han skulle nog inte utalat sig om de i radion igår, för se va som hände igår i direktsändningen .HAHAH pinsamt dåligt, förhelvete ! Ingen som vill sitta & kolla på folk som inte sätter texterna, dom har väl fan en vecka på sig att träna träna träna träna träna! OK om man missar nått, men att man inte kan mer än 'vill du ligga med mig då, om sanningens ska fram' som linnie sjöng igår, fifan va dåligt. Men hon åkte ju inte ut ändå ? Men ska jag va ärlig så va de rätt person som åkte, för hon har ju inte kunnat sjunga nått riktigt en enda gång. Jurryn skräpper om henne , wildcardet, som om hon va skitduktig, att hon va så bra igår. Men rumpa va de bara våran tv här hemma som hörde hur de lät ? Sheeeeet, nu får jag sluta klaga på dom stackars ungdomarna. haha 80 åriga tanten Bea stänger av nu . .. baI
btw, min kusin har fått en bebbe nu! Eller inte nu, men i onsdags fick hon en flicka! Med jätte tjocka goda kinder:) Längtar tills man får se trolleungen .
bai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0