Fin dag

Vackert väder hela dagen. Såna här höstdagar gillar vi mkt mkt mkt!
Gick upp tidigt som vanligt & fixa stallet, hästarna va ute halv 8, & stallet va la klart 9. Sen va jag tvungen & lägga mig & vila. Hjärnan va lite överstressad idag, men det lugna sig efter vilan & en ridtur på fina Prima, hemma hos Marie ! Så jävla gött & rida runt i skogen & bara andas luft! Jag va väl där vid 2, åkte därifrån vid 4, då jag mötte upp sandra, så åkte vi hem till morsan & tjöta. Sen hjälpte hon mig även med stallet & fixa med hästarna, mkt snällt! :) YEs, å nu har jag laddat ner massa desperate housewives & greys anatomy, så jag kan hålla mig vaken en stund, så graderna kan stiga i mitt lella hus. 15 grader i hallen nu, där är de ju alltid som kallas, då inga element e på, men i dom andra rummen, nu jävlar ska de bli varmt! Min rygg e ännu ondare idag så ska lägga mig raklång nu & blega serie . ..baais <:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0