en vecka sen

En vecka sen jag skrev här. Därmed en vecka sen jag fick hem hästarna. :> Dom har vant sig hyffsat bra faktiskt. Dom har hållt sig lugna. Förutom när dom ska in, då är min dam lite galen, är förmodligen då hon tappar sina skor hela jävla tiden, tråkmajja! . Men annars äre helt ok.Dom verkar tycka om varandra iallafall . När jag tar den ena & går med, så gnäggar dom direkt efter varandra. Men sen väl ute i hagen, då äre inte så noga, då kan dom båda 2 kicka lite smått. Märks ju att Beauty bestämmer, men inte så konstigt, 13 år, då är man en stor dam som skiter i småttingar :p Jag tar alltid ut Lilly först, & lägger alltid 3,4 högar med hö . Första högen är det mest i, den ska ju Beauty ha. Så därför tar jag ut Lilly först, för Beauty ska ju alltid köra bort henne från där hon äter. Så därför stämmer det bra att hon får den hög hon ska ha. hehe. Men lilla Lilly är ganska bestämd hon också, men hon är lägst i rang iallafall .
HAopp, min dam har även gått 68 dagar med bollen i magen. Om den fortfarande är kvar ;O Svårt & veta, men jag hoppas. 22 dagar kvar innan jag kan kolla igen . :)
Igårkväll va jag,älsk,marie & daniel på bio . Johnny English Reborn. .Jag älskar bean ;D men Johnny English 1an va snäppet bättre, men så är de väl alltid. Fast 2an va rolig den med! Antingen älskar man nog bean, eller så hatar man han :)
baiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0