November

Jageföddinovember lalala.
Tisdag kväll nu då . Dagen har gått hyffsat snabbt. Gäsp! Slutade lite tidigare idag. Eller jag har fortfarande telefonbokning.Men stänger nog de snart också . Dags att ta in pollarna strax. De mörknar på rätt bra ute nu :)
På måndag ska jag in med min gumma & kolla om bebbebollen är kvar. HOPPAS ! Känns fan inte som att den är de längre :/ Yeye har man otur så har man!
Har även bokat biobiljetter till twilight nu :) Fick bli den 15 november 23:59 , för jag e ju ledig onsdagen, så då orkar jag nog sätta mig & se bio så sent. hehe, gillaaaa!!
Har vart en gång med älsk så sent, på någon skräckfilm, som dessutom va kass. Vad jag minns. haha:>
baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0