Längesen

längesen man skrev här. Phue, dagarna rullar på, även fast bubblan är runtomkring en, & påminner sig när man minst vill de. Alla svar man vill få reda på, vill få reda på dom nu! Varför ska man behöva vänta för ? Ständigt väntande. Skit!
Den 7 Oktober, så fyllde pappa år. Då var alla glada & lyckliga. Vi hade köpt biljetter till Tomas Ledin, skulle äta innan & mor&far skulle även legat på hotell en dag innan. Men de va ju ingen som orkade gå på de för några veckor sen.?
Skulle även gått på Melissa Horn förra lördagen, men kändes ganska onödigt att utsätta sig för deprimerande musik, när man redan är de.. Gillar hennes låtar skarpt annars !Hon gör grymma texter! Men Marie&daniel kom hem i torsdags från thailand, så dom kom hem till oss istället i lördags & satt & tjöta några timmar. Kändes bättre att va hemma!
Detta vädret gör en ju inte speciellt pigg heller. Jag försöker hålla igång hela tiden, förutom när jag sover. De är väl då mitt huvud är lugnt. Men känns inte som man fått sova ut något för den delen heller . Men de kommer väl!
Har iallafall fått köpt de mesta av julklapparna nu, har några kvar! Tycker jag hittat väldigt bra klappar i år iallafall, som dom flesta kommer bli glada över :) Fick även hängt upp belysning ute i häcken, och över garageporthålet . Å även fått upp 2 ljusstakar. Blir väl nån stjärna & lite dukar som ska bytas också.  Var även nere en sväng på salongen, då mamma fick ett återbud, så då passade vi på att pynta i salongen. Så nu är det bara för 1 advent att komma!
Btw, jag & mamma knyckte en gran igår till hästarna. Hon var skiträdd i mörkret, å hon hade aldrig gjort något så dumt i hela hennes liv. haha..hade tyvärr inte med en penna & skriva i bakrutan på bilen. Som Håkan i sunes jul ' Knyckt gran'
Inte någon vidare vacker gran, men lite belysning i så duger den faktiskt åt pållarna :)
Näe ska faktiskt bege mig ut & ta in mina troll nu. hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0