Todelooe

Sitter hemma hos Emely & käkar smörgås, nam nam . Klockan har gått jävligt fort & jag har lite syrebrist . Vi har sniffat tushpennor några timmar samt andats för mkt. :D  Snart blire väl en film & möla i sig massa godis & chips. Sen deckar jag nog, för man känner sig lite seeeeg i hjärnan . Min gosegrisvovve ligger här på golvet & han är nog också seg i hjärnan :p


Lite gamla bildern på plutten .
Här är morsan som hälsar på den lille 4veckorskillen :>

Dags att hämta 8veckorskillen


Är så jävla glad att jag fick just denne valpen. Jag fick ju inte välja utan, jag fick den som inte hade blivit vald. Dom va ju ändå 9 valpar. Så jävla tur jag slapp välja. hehe för jag fick ändå den bästa ;D !



baiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0