Söndag

1 timma framåt också. Klockan är 11:47 egentligen  . Hatar när man ska ställa om & grejja. Hellre att de va som förut, eller att de är så här hela tiden  .. Krångligt & byta för hjärnan!
Happ  . Igår spenderades dagen hos mor&far, jag hjälpte till att elda grejjer, körde traktor & lekte pyroman wiehoo . Sen spelade vi kort jag,morsan & brorsan, ovanligt ? Nej . Jag vann, ovanligt ? Nja :> hehe.. SEn blev det även lite Wii !
Så vid 8 kom älsk , käka pizza & blega tv, spela klädpoker, jag vann heeela tiden . Yeey han stack nyss hem. Så ska käka pizzan som va kvr sen igår, sen blir det väl hem till morsan. Sen till hästen & grejja, ska mocka åt den gamle ägaren också . Så kommer väl ta ett bra tag. MEN de baara göra på ! Sen ikväll blir det till Trollhättan & kolla film med E & S . baaaaaai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0