Nyborstade tänder & nypoppade popcorn

JA de är väl en bra kombination ;D Är hemma hos mor&far nu, var här vid 22:30 , har käkat mat & laddat ner lite greys nu som jag tänkt kolla på. Jag kollade i morsans skafferi, men hon har aldrig något götttttt hemma längre. Så jag gick & borsta tänderna. Men när jag stod där med borsten i munnen så kom jag ju på, POPCORN finns : p Så nu är dom poppade & klara, å de är bara sätta igång GREYS ANATOMY , wiiiehoo!
Dagen har annars tillbringats hemma hos Emely . Jag & vovven åkte dit igårkväll & sov över. En liten söt lägenhet har hon skaffat sig. Å jag har redan lagt små bomber i hennes toa , haha men va gör de, den ska ju ändå bytas :) inte sant, eller intressant kanske ? ;D haha ! Vid halv 2 så käkade vi i salladstället på torget, sen efter de åkte vi tilll Uddevalla/Torp . Där fick jag inhandlat lite mer hästgrejjer . Ett par nya ridstövlar, har inte haft stövlar på flera år. Idag så kändes dom lite stela & ont gjorde de efter ett tag, men dom mjuknar väl & formar sig efter mina fötter&ben snart . Tränade för Marie idag, såååå snäll & förstående är hon, bättre tränare får man nog leta efter! Så trots stormen som dök upp denna kväll så gick det ganska hyfsat idag :)

Nä de va allt för mig, innan jag somnar å popcorna blir inte uppätna . BAI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0