Morning

Solen har börjat lysa idag också. Hejja! Snön smält bort med dig ! Men det tar tid här hemma hos mig i skogen iaf, på baksidan är det en jävla driva.. Men men den försvann ju förra året iallafall :) Så då borde den ju göra det i år också!
Gårdagen spenderades med att sova till halv 12, deeee ni! Sen gick jag o vovven hem från morsan, fick städat här hemma lite. Sen gick vi tillbaka hem till mor & far . Då bytte jag om & stack till stallet. Va ute på en långritt , tog nog minst 1 1/2 timme iaf. Sen va man gött mör i benen . Sen hem till mor & far, å åkte med dom till mormor & morfar.  Fast gick av vid Shell & köpte godis, sen promenerade jag & vovven till mormor,morfar.  haha så jävlar va jag rörde på mig igår:p Men det behöver verkligen Casillas nu. Han har blivit så jävla fet över vintern! Inte bra!
Jaja annars idag så har jag vaknat upp med älskling , som fortfarande ligger & sover. Ska gå hoppa på han snart & säga att vi skaaaaaaaaaaaaa se vampire diaries nu . 3 sista avsnitten har jag fixat nu . Så hu har vi att kika på. Får la försöka göra någon frukost utav de lilla jag har hemma. Kakorna står framme iallafall, dom kanske också mättar ^^

yeeeeeeeeeey !BAI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0