Måndagkväll

Ja då var det ny vecka, Måndagen är snart över. Trodde det skulle vara jobbigare att gå upp i morse, för att jobba. Men det gick bra, dagen gick bra.
Helgen gick fort över, eller a hela min lediga vecka gick ju jävligt fort öveer! I torsdags sov jag ju hos emely, vi var i sandras lägenhet & blåste ballonger & måla plakat några timmar. haha det var skojjsigt. Å sandra & kristina blev nog lite förvånade iaf, förhoppningsvis. haha :> 50 ballonger blåste vi upp, eller 49 blev de, jag råka göra sönder en . Min älskling var också med & blåste ballonger. haha, trevligt! Sen gick jag & emely hem till henne & söv. Fredagen så träffa vi ju sandra, fick kolla massa bilder från thailand. Jättemånga bilder, så de va skoj. hehe . Sen vid halv 4. skulle jag & älsk dra till Lidköping för & köpa present till morsan. Men då börja min bil krångla igen, lampan börja lysa till motorgrejssssssssssbajjs. Så de fick bli en present i grästorp istället. Sen hem & göra lövbeff i vitlöksås & spaghetti . Drack lite morgan, sen somna jag stenhårt efter älsk åkt hem . Lördagen var jag iväg & red en sväng , sen hem till morsan , duscha spela kort, sen baka jag en jävligt god tårta. hihi . Mormor brukar göra den tårtan, så jag tänkte nu kommer jag förstöra den helt . Men den blev suuuuper :p
Mammas marrängtårta/ pinccotårta. Eller va den heter . Kommer bilder någon dag, glömde visst sladden hos morsan förut. Så de får bli en annan dag. . Yeey  . Lördagskväll tillbringades iaf hemma hos mor , smörgåstårta, chips, captain morgan, tårta , melodifestivalen, kortspel .Underbart! Sen att älskipälski sov hos mig var ju ännu bättre också . YEAH! Det var helgen de. Söndagen har jag inget att säga om :)

baiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0