MÄÄÄN

hallå va seg jag är på att skriva här då ! Minns inte va jag skrev sist, å jag orkar inte kolla heller. . haha
Jaja igår & idag har jag vart med älskipälski, käkat tacos igårkväll, till frukost, & här sitter jag nu igen , fast själv & äter. . möölar in i munnen, cpgott! Kollar även Efterlyst, eftersom jag redan sett Greys Anatomy avsnitten som går på tv, så äre Efterlyst som gäller. hehe , fick dock se att ett nytt avsnitt Greys fanns, så det blir de att kika på sen. Har även missat den nya serien, Off the map . Så den får jag väl börja kika på snart med, eftersom de samma som gör Greys serien , om jag inte fattat fel.. Åh nu luktar de fjärtrud här, CASILLAS bajshål som gasat lite! Blää . Casillas bantar förtillfälligt, eller a jag försöker , o försöker promenera lite mer. Så pruttar han väl av de nya fodret & lite gurka o majs. haha . Å hästen då, hon pruttar ganska mycket på mig också, dofar inte heller julgran. MEN hon är söt! Tyvärr hände de en liten olycka i söndags. . . Det börja ju snöa på eftermiddagen, jag skulle rida i ridhuset. Men tydligen va de sjukt jobbigt med att se snön trilla utanför ridhuset. (De är en öppen sida ut från ridhuset, så man kan se ut) Så antagligen var de därför de va jobbigt i huvudet för henne . Skulle longera henne lite lugnare, men ickeeee, hon fick ett skutt iväg & ramla omkull på vänstersidan , min lilla gumma. ÅH så irreterande, när hon blivit bra igen sen förra gången. Nu är hon jävligt stel igen, vet ej om hon är halt. Men hon verkar inte ha ont iallafall . Ska kolla henne i morgon igen. Skritta lite förut iallafall . Så de kan gå, icke kul, men ibland händer bara saker!

Yeey fortsätta äta nu . Bai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0