Ledig onsdag

kanske jag inte ska säga, eftersom jag är ledig heeeela veckan . Men tyvärr går den ju så snabbt & jag gör inget direkt kan jag säga. Är så sjukt trött nu när jag är ledig, så jag vilar mest, hehe ! Men det behöver jag verkligen! Vädret slår om som vanligt till äckligt, men va ska man göra åt saken ? Inte ett piss, försöka le & tänka att snart är de vår. hahahahah fyfan va ruttet, HIT med den bara!
Ska bege mig till mor & far nu med vovven, lämna han där & sen iväg till hästen. Ska ha hoppträning idag, kommer la gå lika uselt som varje gång, haha men va gör man, man kämpar pååå ! Jag måste ta tag i min egna vilja nu, & inte fega så jävla mkt. Bara för man trillar av så fuckar de systemet i hjärnan, gaah! Upp & kör bara, & sparka sig i röven slå sig i ansiktet & ha kuuul! Det är ju så de ska vara ! :D
Jaja, dags att borsta tänderna nu känner jag. Usel smak i keften utav mat.

Igår fick jag även igång den gamla stationära datan , haha fan va jobbigt & stirra på en sån. Å speciellt bära den, så jävla tung, väger ju bly! Men kul vart det ju iaf när man fick kollat igenom alla bilder & shit. Så nu har jag alla bilder på min lilla Casillas & Fernando :> Samt lite på älsk & gamla kort på vänner .
Lägger upp några här i ett annat inlägg.

baaaaaaaaai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0