Lalaaa

Kom nyss hem från mor&far. Var där & kollade Bröderna Karlsson igen. haha så kuul & fuul är den ! :>
Vad har jag ätit idag egentligen... Smörgås med skinka, 1 bulle,1 dubbelnougat 1 snickers, tacopaj som var över sen igår, 1 hård kaka, 1/2 snickers igen, tacopaj,glass,chiips och nu TANDKRÄM :> Haha vadå röten mage i natt. Men vem bryyr sig, ingen mer än Casillas som kan sniffa på mina prötts i natt , hehe eller jo dom i drömmen kanske . .
Fick även badat Beauty förut, shit va jag försökte skynda mig, hon tyckte inte det var jääääätekul, men lite skönt var det nog. :) Svårt att få en häst torr bara, torka först med en gummiplatta sen med stålskrapa/svettskrapa , 3 handukar. haha men ändå va hon lite fuktig. Fick palta in henne i täcken . Så förhoppningsvis blir hon inte sjuuuk nu , var väl inte görkallt just nu. Men vädret varierar ju så jäkla fort så de vore ju typiskt om de blev sviiinkallt inatt. :/ Jaja ingen ide att älta saker man gjort som sagt , framåt framåt bara !
I morgon är det fredag, jag säger bara fredag! Frågan är, är jag ledig nästa vecka ? :S

baaaaaaaai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0