Gääsp

Då var det morgon igen. Gud va trött & gäspig jag är. Men de bra att komma upp lite tidigare också, så hinner man få gjort lite grejjer. Eller va fan ska jag göra ? Inget, jag stod ju & baka silviakaka & typ 30 muffins med glasyr sent igårkväll. Så jag behöver inte göra så mycket nyttigt idag faktiskt.;) Ska iväg till stallet om några timmar, ska nog hinna med några promenader med vovven idag också . Åker till Trollhättan senare, så då får gossen följa med. Till denna dam ska jag till sen 


Yeey och i morgon kommer denna dam hem



ännu mer yeeey . haha. Den här bilden på Sandra la jag ut på lunarstorm när bilden va ny typ 6 år sen :> haha! Då komenterade en snubbe kortet å skrev typ ' varför do ligga sådär, do får inte ligga så, haha & massa annan skit . Kneppt !


baai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0