Chipsätardags

Japp. Nu är det dags för chipsen att slinka ner i magen igen . Hihi ! Jag åt två äckliga smörgåsar nyss, bara för att jag var tvungen att äta något, för att sen kunna äta chips.  :D  Jobbat hela dagen idag, vovven har vart med, så snäll så snäll. Vart ute & gått endel, gick en långpromenad innan vi skulle till stallet, eller a vovvsen fick ju sitta i bilen då . Han vovva lite på Beauty idag, haha. Men inte så farligt. . Tränaren kolla även Beauty lite, & hon sa att de är nog mest en sträckning som gör henne seg . Så de är bara skritta på nu några dagar till & se om de lättar. Tränaren fråga mig även hur gammal jag är. Jag sa först 'ja vafan är jag, så funderade jag... 'Jag blir 23' svara ja. A så fortsatte vi snacka. Sen när jag åkte hem, så blev min hjärna helt skev. Sa jag 23 ? Blir jag verkligen de. Hur gammal är jag egentligen!! HAha har jag ens fyllt 22 ?? , sen fick jag tänka på älsklingen, hur gammal han är. Men då blev de ' har han fyllt 21 ?' haha heeeeeeeeeeeeeeelt skevt! Fick tänka på min bror tillslut, å han blev 26 i februari & jag är 3 år yngre, då insåg jag att, jag blir ju faktiskt 23. FAN va knäpp hjärnan kan bli ibland. Jag visste ju men ändå blev de helt black i skallen! hahaha :D Kul !
Sen väl hemma, så ställde jag mig i duschen, har inte duschat hemma på år & dar. haha, gör de jämt hos morsan när jag hämtar hunden . Men så idag åkte jag ju direkt hem, eftersom jag redan hade med vovven . Å ja, satan va kallt de var att duscha. Ingen brännande värme, snyft!
HAAa nu räcker de va, chips på g .baii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0