Blubb

Radera de jag nyss skrev, för det behöver egentligen ingen veta  . haha :D
JAJA, idag fick jag ju med morsan till stallet, så jag red en stund på min lilla beauty , sen så gick vi ut på en skogspromenad. Så de va skönt, för idag är vädret otroligt skönt :)
Sen när vi kom hem, blev det käk & kortspel med brorsan. Efter de blev det ut & lägga ett spår till vovvsen. Å guuudars va han blev galen, när jag bara la godiset i en burk & gick ut. Han skällde & yla som ett as inne sa morsan. haha :D Så lycklig var han för att få spåra. Göllevovven! Sen gick vi ut & gick spåret, å promenera en lite bit. Å nu sitter jag här & luffar. Är lite småtrött faktiskt! Morsan o vovven ligger på övervåningen o vilar tror jag, ska nog gå upp o skrämma dom nu. hih .
Förresten, i torsdags fick jag så jävla klart för mig om en viss person,  så jääääävla skönt att få höra de från någon annan , att de är fel på den & att jag inte ska ta åt mig, men de har jag inte gjort, bara skrattat för mig själv egentligen, men skön känsla ändå att man kan andas ut .. ) som sagt man kan inte tycka om alla !
Så de slutar vi detta inlägg med. BAJS på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0