14e Mars

Var igår, idag är det 15 mars. Men igår glömde jag ju sääääga att min lilla pluttvovve fyllde 3 år! STOORA KILLEN 21 år, han har nu gått förbi Stefans ålder. haha :>




Jag tog kort på han igår, när han öppna sin present & filma de. Men såklart glömde jag min sladd idag igen, fast denna gången i salongen. SMART! Han fick iallafall en tvättbjörn eller bäver, va de nu är. haha:> Den knastrar i hela kroppen & svansen pruttar & ena tassen piper & någon grejj i huvudet piper. Den var mycket uppskattad, speciellt när det knastrar i den, de låter som han käkar chips hela tiden ^^ Gölle, sen fick han lite ben osv också. De va nog också uppskattat !

Annars idag har jag jobbat bara, gick fint. Sen va jag & red också, gick fint det med. Så nu sitter jag här & käkar snickers, 3 stycken har jag ätit. :/ Inte så smart! Men gott .
Det blir väl sängen om en liten stund, ska ju upp rätt tidigt i morgon, även fast jag är ledig. Ska iväg till Tresda djurklinik för att vaccinera vovvsen mot kennelhosta. Ska va där 9:20, så blir att åka i tid..
baaaaaaaaai
Får hämta den i morgon då.. Sitter förtillfälligt här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0