Vacker dag

Vacker dag idag ja, med sol & +grader. Gilla!
Vaknade runt halv 7 i morse, gick upp vid 8 & var i stallet klockan 9 . Fick ta hand om 9 hästar idag, de ni . haha noe så farligt var det väl inte, borsta o på med täckena & släppa ut dom. Dom små fölungarna är så gulliga & ulliga :p
Sen vid 12 red jag ut en sväng, det var mycket skönt med solen skinande i ögona. Underbart! Gick bra, gömman blev lite stissig när det hände så mycket, men hon höll sig relativt lugn :) Träffade på en gubbemedfru, som jag frågade om vägen. Jag hade missat en väg att svänga in på, inte så konstigt när snön täcker de mesta. Men snart har det väl smält, då ser man bättre. .
Japp, så runt 2 var jag hemma . Har vilat lite framför handbollen, dock förlora ju sverige , gaaah hellre komma sist en 4a . Jaja. Så har jag duschat, ska göra i ordning mig lite nu. Blir en sväng till herr S . Fotboll och bio idag , kanske blir bra . BAI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0